Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Friday, May 8, 2009

b.o.r.i.n.g lah!


takde aktiviti ke?

15 comments:

Mem Aluya said...

Have A Heart Autism? Alaaa... tapi I tak dapat join. Kensel.

Apa kata aktiviti tolong I kemas baju, lipat baju ngan iron baju?

yaya|azura said...

mem kemas baju nak alik sini ke? bestnyeeeeeee.... :D

SilverFerio said...

i boleh tolong gantung baju boleh la

Mem Aluya said...

Bukan. Baju hari tu tak habis kemas keluar kotak lagi. Hihihi.

Zu said...

hahahaha apa la mem ni ingatkan dah nak balik msia hehehehe.....

Mrs Jaja said...

kakak yaya tolong jaga rayyan zikri leh tak? hihihi...mesti tak boring punye...

yaya|azura said...

jaga rayyan?? nak nak nak nak .. tolong hantar ke rumah yer :D

Mem Aluya said...

Nak pegi rumah Yaya lah. Karang-karang la lipat kain.

yaya|azura said...

eh..marilah. i nak goreng kopok nie.. leh makan kopok sambil sembang2 tgk dvd citer hantu TIREN (mati kemarin) .. hiahahaha.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Main guli nak tak?

Khambeng Madu said...

apa kata kita beli baju MU banyak2 pastu kita bakar...hahahaha..(provokasi)...yaya kan dan opiceli Liverpool Fan...kan kan kan...hahaha

yaya|azura said...

yayyyyy... kita bakar baju MU.... errrr tapi mana nak cari baju MU banyak2 nie??

bakar ubat nyamuk jelah. nyamuk makin banyaklah sekarang nie...

Dory said...

ceh.. ntah ape2 la si k.e nii

33 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

楊承琳yaya said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色