Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Monday, May 26, 2008

keTOK ketampi

assalamualaikum semua org2 kg..

tok mintak maap byk2 la yer.. semenjak 2 menjak ni tok x dpt nk singgah2 kat rumah2 org2 kg.. penduduk kg pun semakin bertambah maka tok terpaksa la jenguk2 byk umah.. tok kdg2 tu singgah jugak umah2 kowang... antara faktor lain pun basikal tok pancit sbb khambeng yg baru pindah kg kita dia gi wat lenjan redah sawah.. apa dia ingat trakror bajak ker??.. tok nk jln2 kaki pun dh x larat.. dulu boleh la.. setakat zool boleh 3 round satu mlm.. tok boleh 7 round... tu pun ala2 bersahaja jer... tok x amik tongkat ali tau.. pure tenaga jer.. huhuhuhuhu... warung tok pun ader yg belum siap lagi.. tok kdg2 bengkek jerr.. tok belum siapkan dapur org2 kg dh order mcm2.. aaaiii.. nasib baik la org2 kg tok semua tok syg... tok pun nk gi bandar nk beli brg2 warung.. kowang jgn nakal2 tau... tok pegi kejap jer..

6 comments:

DoOrDie said...

tok, jgn lupa beli milo! warong kite nih ada jual makan2 tak?hehehe...

Cik Kuntum nk order lunch nih!

yaya|azura said...

tok...cikyaya nakal sket jer tok .. abam zool ni ah yang nakal sangat... xlarat dah cikyaya nk layan dia....

zool irfan said...

tok.. lekas balik.. zool nak kasih sayang banyak2..

SilverFerio said...

tok!!!
banyak ke soping barang warong?

Kakak Tiri said...

Ya Allah... tak siap-siap lagi ke warungnya?? Hish... patut la order nasik lemak tak dapat-dapat...

Tok, Tok order barang warung kat Ikea ke Tok?

KitKet said...

tolong2.. aku dah ompek hari xmakan