Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Tuesday, May 13, 2008

Perlantikan AJK

Assalamualaikum kpd hadirin, tuan2 dan puan2, saudara & saudari...

disini tok ingin mengemukakan perlantikan baru dlm AJK kg kita ni.. setelah beberapa perlantikan tidak rasmi telah dilantik.. tugas dan tanggungjawab oleh penduduk kg amat dibanggakan skali.. tok rasa terharu..

disini juga tok nak melantik dan pengesahan jawatan baru bagi penduduk kg sri 360.. sesetgh perlantikan tok rasa ader yg perlu dikekalkan.. sekiranya ader perubahan diharap dpt kita bawa berbincang bg perlantikan yg sesuai..

memandangkan ader bebrapa penduduk kg yg belum berpindah kesini tok akan membuat perlantikan secara tidak rasmi.. sekiranya ader bantahan sila ke kaunter GIANT supermarket yg berdekatan utk mendptkan maklumat yg selanjutnya..

dgn ini tok melantik :-

Mamaket - PA Tok Ketua

Cik Yaya Comel - Setiausaha

Kakak Tiri yg tersayang - Ketua Aturcara Majlis

Nabil  Si Peraih Udang - AJK Keselamatan

Zool Si Tupai Belang - AJK Hiburan

Mama Gee - AJK Makanan

Mummy Semangat Momok - AJK Pusat Sumber

Hambamaya - AJK Musik

Yayayayana - Eksekutif Pemasaran

Setakat ini shj tok kemukakan utk jawatan ini..
kpd penduduk kg yg lain sekiranya ader apa2 bantahan dan cadangan tambahan sila kemukakan di balai ini..
sebarang surat menyurat tdk akan dilayan..
tarikh tutup : sehingga tamat tempoh

tok juga membuka tawaran kpd penduduk semua utk menjawat jawatan tok ketua gak, ader sesiapa yg ingin amik alih jwtn tok?.. tok x kisah.. tok pun dh tua.. uhuk..uhuk.. tok pun dh penat naik basikal tua.. asyik pancit jer bila zool naik ngan beruk dia...

tok juga ader cadangan utk membuka lagi satu page blog iaitu 'Warung Kopi kg Sri 360' kene lah salah seorang jd tauke warung tu yer.. hhhuhuhuhuuh

(sebenarnya tok tgh boring kat balairaya sowang2 ni.. tu yang tok wat camni..huhuhuhuuh)

17 comments:

Hairi said...

Tok! Bendahari saper tok? duit mana? dah lesap ke? Tok dah bawak lari ke? huhuhhu...

Kakak Tiri said...

Wahahahaha... Banzaiiii!!!

Tok -

PL & Azrul AJK Dokumentasi
Anome AJK Kesihatan... sebab setiap petang dia pegi gym...

Hehehehe...

yaya|azura said...

waaa...yaya Setiausaha ke? nak kena seksi2 pastu nak kena klebek2 (dh ketagih guna klebek2 laila :P) mekap kat muka .. pastu nak kena beli skirt pendek .. pastu nak kena skandal ngan AJK Kesihatan coz kena kuruskan badan dan pegi ke gym setiap petang.. huhuhuhuhuh. wahhh .. byknyer tugasan... errrrr... itu ke keje setiausaha????

Gee said...

adui la menda nak komen dah ilang tergelak tgk komen Yaya d'setiausaha.. huhuhuhuh

lebih kurang gitu la kot keje setiausahanyer Yaya oii.. :))

KitKet said...

PA ni keja apa tok? nak kena belikan tok nasi lemak pagi2 ke? tok nak kopi ke milo?

aku la ros said...

ajk makanan tak ada ke tok?..nnt saper nak beli makanan tuk kitorang?.. hew hew hew

zool irfan said...

tok.. tetiba saya tak bagi hiburan.. adakah saya dapat naik pangkat...

Kakak Tiri said...

Yaya - Klebek I pinjam dari Sweet Tun Teja. Moh kita pinjam beramai-ramai.

SilverFerio said...

Setiausaha gigih... nak pinjam kad celebrity fitness sat

Mademoiselle Cynicleopetra said...

hehehehhe informasi terkini...akan di udarakan...akan di sediakan naskah berupa e-tabloid untuk wat kitar semula...LOL

sue cipot said...

uiksssssssss cik yaya xsemua PA kejanya yg tu jer. huhuhuhuuuhuu

eryreckless said...

en zool selaku ajk hiburan..bolehkah kiranye kita berkaraoke 3hari 3malam selama 2 purnama kerana ku kepingin skali nak nyanyi lagu ug14 hahahaha

33 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

楊承琳yaya said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

日月神教-任我行 said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

拉麵Stan said...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片