Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Wednesday, May 14, 2008

Pengumuman

Kepada semua penduduk kg 360 yg tersayang.... tok ingin memaklumkan kpd semua.. tok skg tgh membina warung kopi kat sebelah umah tok tu.. memandangkan permintaan penduduk kg sudah semakin tinggi.. tok mendapat idea utk membuka perniagaan sendiri utk org2 kg.. tok suka tgk org2 kg lepak2 ngan tok.. xlah tok sunyi.. kat warung kopi ni nanti leh la kita sembang2 sambil mkn & minum.. byk mende leh kita sembang2 kan..

Tok bukak warung ni pun utk kepentingan semua gak.. boleh la tok menjana ekonomi kg kita.. tok dah x mo main tikam2 lagi.. wat buang duit tok jer.. nanti hidup tok ngan org2 kg x berkat.. tok lg sanggup tikam perut zool ngan k.e..

Tok tgh penat nih.. xde sape nak tolong tok bina warung ni.. dgn berbekalkan bdn 'six bone' ni.. tok cuba gagahkan demi penduduk kg.. yg penting kg tok aman dan harmoni...

Insyaallah tok cuba siapkan sblm majlis kesyukuran mlm jumaat ni.. tok nak wat skali dgn pembukaan warung tok.. tok jemput semua hadir mkn free..

sila singgah yer kat tmpt baru


6 comments:

Hairi said...

tok.. warung tok ader Wi-Fi x?

aku la ros said...

pintu warung tu kecik sgt la tok..tak mut nak masuk ni..cam ner nih... huhuhu

KitKet said...

saya sungguh terharu tahap akademi fantasia dgn usaha murni tangga kejayaan tok ketuek tersebut..

saya dengan ini berjanji akan sentiasa menyemak di warung kopi tok ketuek itu

Kakak Tiri said...

Tak tido la Mem asyik minum kopi jer sementelah dah ada warung ni.

fizzzy !an said...

sedap juga roti pung cicah kopi!!! nyum nyum!!

eryreckless said...

ada tak menyediakan set karaoke utk memudahkan kawan saya(bukit)ne
mempraktiskan suara beliau kerana dia berhasrat nak masuk AF akan datang. hehee