Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Friday, September 12, 2008

warna tema majlis berbuka puasa

ok...

theme party .. eceh.. party pulok. x insaf betul budak nie ek?? hihihihi

ok.. theme untuk majlis berbuka puasa kita kali ini adalah

white & denim

silalah pakai baju putih dan berseluar jeans.. kalau nak pakai baju jeans n seluar putih pon ok jugak.. ikutlah kreativiti memasing (kali nie abam k.e takleh ngelat.. mesti mau pakai baju putih!)

sape yang tak ikut theme akan didenda ....

sekian. tima kasih.

10 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

mommi akan pakai kat rumah juga menghormati majlis...boh ler webcam live performance mommi leh tengok dari sg...wohuuuuu

bha said...

alaa....baru nk pakai warna PINK

Dory said...

alamak! kne korek2 cari baju kaler putih nih..

aku la ros said...

sedih baca entry ni..:(

DoOrDie said...

phewww...nasib dah beli hahahaha....

soka2!

Pink Marie said...

harap2 dobi siap tepat pada waktunye jadi mek bole pakai baju putih time tu jugak!

jgn lupe. rambut mesti kelepet. kans ciyaya kans.. hnss hnss..

NaD said...

saye akan nampak gemots jika memakai baju putih.

naseb bek saya tak pegi. huhuhu..

ape2 pon.. uwaaaaaaaaaaaaa!!!! saye stress ok baca entry nihh!!

SilverFerio said...

saya tak baca entry ni, secara kebetulan kemeja putih dan jeans...

zool irfan said...

eh.. ada ke tema.. baru tau kema pakai baju putih.

Kakak Tiri said...

Hiyaaa... apa jadi dengan tema itew???