Attention:

Members please update your information....

Click here to update!

Thursday, July 31, 2008

WAHAI ORANG2 KG SEKALIAN....

Dengan ini Kak Gee nak menjemput semua ahlil kampung 360 serta keluarga masing2... datang ke sini nih:



sebab majlis kawin adek bongsu k.gee...

dengan alamat penuhnya dan jugak tarikhnya cam gini:


jemputlah datang yer.. :) sebahagian kad dah di kirim dan sebahagian lagi dah diposkan pada Cik Sri Yayake... harap2nyer sesiapa yg tak dapat kad jemputan tu datanglah jugak ni hah kad nyer:

Tok tutuplah Setarbak tu 23hb Ogos tu nanti yer,... sbb mama kak Gee nak blanjer suma ahlil Kg termasuk tok sekali makan nasi beryani..

10 comments:

sue cipot said...

insya allah...
klo xder aral mlintang sampai lah sue kt sane...
kak gee sue nk jd awek yg kasi bunga telor.. boleh x?

Gee said...

hahaha boleh jer Sue.. wahh syok nih dah ada yg volunteer :D

bha said...

baguh doh zaman skang......
jimat.....upload kat internet...mmeng seantero dunia....
hehehehe....

Gee said...

hihihih jemput dtg ek Baha.. :D

KitKet said...

InsyaAllah.. laila nak tumpang i idok?

SilverFerio said...

hajat hati memang nak pergi juga

yaya|azura said...

muahahaha.. yaya nak jual kad jemputan tersebut RM5, sekeping.. sape mo??? yaya ada semilan keping nie... :P

Comot-nyew-aku said...

kak gee.. kalu mot pegi, mot tak kesah jadik mek lap meja.. volunteer.. :D skali dgn dak anne.. huhu..

Kakak Tiri said...

Ket, sok on the way tolong kait I kat epot ek.

Ni I tengah check dengan drebar katebang kot-kot dia nak turunkan I kat Temasek ajer. Mintak Kak Mok jemput ke... boleh jugak.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Sy nak jadi org bancuh air sirap, boleh tak?